fbpx

Äripäeva raadiosaade: kuidas edukalt tööd pakkuda ja otsida

Kuidas edukalt tööd pakkuda ja otsida

Mida saaksid nii tööotsijad kui tööandjad paremini teha, et soovitud tulemus saavutada, arutlevad Äripäeva raadiosaates CV-Online’i (CV.ee) värbamisjuht Kaire Kleesment ja projektijuht Marii Männiste.

Muuhulgas saab saates vastuse küsimustele, mida arvestada töökuulutuse koostamisel, kus seda turundada ning millal kasutada värbaja abi. Soovitusi saavad ka tööotsijad, näiteks kuidas koostada endale atraktiivne CV, et silma jääda.

Saatekülalised toovad välja, et hetkel on töötaja otsimisel üha enam tõusmas sotsiaalmeedia osatähtsus. Jälgida tuleb, et ettevõttel, kes mõnda ametikohta täita soovib, oleks korralik digitaalne jalajälg, sest see on osa brändingust.

Kuula, milliseid kanaleid eelistada, kuidas köita tähelepanu ja kuidas valida kollektiivi õiged inimesed

Äripäeva raadiosaade – Kuidas edukalt tööd pakkuda ja otsida

 

Väikestes organisatsioonides varitseb alati „mõtetu ajakulu“ oht, kui juht või oluline spetsialist võtab värbamise korraldamise enda õlgadele ning palju olulisem töölõik jääb tähelepanuta. Samuti kipub sel juhul uue töötaja leidmine venima, sest kriitilise tähtsusega tööülesanded tulevad vahele.

Mõistagi tuleb algne sisend ja lõplik otsus ettevõtte seest. Ent kui organisatsioonis pole eraldi personaliinimest, säästab spetsialiseeritud värbamisteenuse pakkuja kasutamine märkimisväärselt aega.

Väikeettevõtted eelistavad värbamisteenuste hulgas enim eelvalikut,  tänu millele on võimalik vajalike oskuste ning kogemustega kanditaatide tähelepanu saada ning sealjuures kasvatada ka teadlikkust ettevõttest endast. Sellele järgneb sihtotsing, kus konkreetse ametiprofiili vähesus, nõutus või kompetentside spetsiifilisus vajab suuremat eeltööd. Sihtotsing võimaldab leida kandidaate ka avaliku konkursita.

 

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top