fbpx
CV.ee tööelublogi

Case study Õpilasmaleva näitel: kuidas suurendada töökuulutuse nähtavust 2x

Case-study Õpilasmaleva näitel: kuidas suurendada töökuulutuse nähtavust 2x 6

Õpilasmaleva rühmajuhil on oluline roll noorte suvekogemuse kujundamisel. Rühmajuhi tööülesanded hõlmavad noorte juhendamist, tegevuste korraldamist ja suhtlemist erinevate osapooltega. Meie eesmärk oli leida sobiv rühmajuht Õpilasmalevasse, kes suudaks teha mitmekülgset tööd ning tagada noortele meeldejääv ja hariv suveaeg.

Tänases postituses vaatame lähemalt, kuidas erinevad turundusstrateegiad aitasid meil leida sobivaimaid kandidaate. Analüüsime ka kampaania tulemusi, et mõista, millised meetodid olid kõige efektiivsemad ning kuidas suutsime saada töökuulutusele rekordarv vaatamisi.

Kasuta õigeid kanaleid

Kasutades mitmekülgset lähenemist turunduskanalite valikul, suutsime jõuda laiema sihtrühmani ja tõsta teadlikkust Õpilasmaleva rühmajuhi ametikohast. Lisasime töökuulutuse CV.ee tööportaali, et jõuda potentsiaalsete kandidaatideni, kes otsivad aktiivselt erinevaid töövõimalusi. Kasutasime mitmeid CV.ee tööportaali teenuseid, sealhulgas töökuulutuse automaatset uuendamist, erinevaid bännereid kategooria vaadetes ning 7-päevast päisebänneri teenust, et kuulutus püsiks platvormil märgatavana ning püüaks potentsiaalsete kandidaatide tähelepanu pikema aja jooksul. Kasutasime ka erinevaid platvorme nagu Google Ads, Facebook, TikTok ja Instagram, et haarata noorte tähelepanu erinevates sotsiaalmeedia keskkondades.  

Meie turundusstrateegiasse kuulus ka sisuturundus, kus lõime erinevaid artikleid tööelublogi.ee lehele, tekitades nii huvi ja tähelepanu. Sisuturundus pakub võimalust astuda sammu kaugemale traditsioonilisest reklaamist ning luua sügavam ja jätkusuutlikum suhe sihtrühmadega. Oluline on mõista, et tarbijad soovivad mitte ainult tooteid või teenuseid osta, vaid ka tunda end seotuna ja informeerituna brändi väärtustest ning põhimõtetest. Sisuturundus võimaldab pakkuda väärtuslikku sisu, mis mitte ainult ei tõmba ligi uusi kliente, vaid ka hoiab olemasolevaid kliente kaasatuna ja lojaalsena. Lisaks sellele aitab sisuturundus ettevõtetel positsioneerida end turu ekspertidena ning luua usaldust brändi vastu. See on tõhus viis mitte ainult suurendada ettevõtte nähtavust, vaid ka luua pikaajalist suhet klientidega ning saavutada jätkusuutlikku edu turul.

Meie sisuturunduslahendus hõlmas ka Podcasti Õpilasmaleva meeskonna esindajatega, milles vastasime küsimustele, mis on kippunud üles tõusma seoses rühmajuhi rolliga. Selline integreeritud lähenemine turunduskanalite valikul võimaldas laiendada meie sõnumi ulatust ning jõuda erinevate sihtrühmadeni ja suurendada töökuulutuse nähtavust.

Tulemused räägivad enda eest

Meie pühendumus ja strateegiline lähenemine kandsid vilja. Kokku kogusime rekordilised 13 427 töökuulutuse vaatamist, mis on 2x rohkem kui eelmisel aastal täpselt sama ametikoha raames täpselt sama suure sotsiaalmeedia eelarvega. Erilist tähelepanu tõid Google ja Facebook’i sihitud reklaamid CV.ee kontode kaudu ning parima tulemuse saavutasime Google Display ja Discovery reklaamidega. Meta kanalitest oli kõige tulemuslikum Facebook, mille reklaamid kogusid kokku üle 300 000 reklaami näitamise ja levisid ligi 100 000 inimeseni.

Meie mitmetahuline turundusstrateegia tõi silmapaistvaid tulemusi Õpilasmaleva rühmajuhi ametikoha täitmisel. Erinevate kanalite nutikas kasutamine, täpselt sihitud reklaamid ning sisuturunduse lahendused aitasid meil jõuda laia sihtrühmani ning koguda rekordilise arvu töökuulutuse vaatamisi. See kampaania näitab hästi, et innovaatilised lähenemised ning põhjalik ja täpne planeerimine võivad viia märkimisväärsete tulemusteni.

Kui sooviksid ka enda ettevõtte järgmise talendiotsingu muuta silmapaistvaks ja edukaks, võta meiega ühendust SIIN ja broneeri tasuta konsultatsioon, et arutada, milline värbamisteenus sobib just sinu ettevõttele. Meie kogemustega tiim aitab sul luua eduka värbamisstrateegia ja viib su visiooni ellu!

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top