fbpx
CV.ee tööelublogi

Kaasaegne otsepakkumine tulevasele kandidaadile

Kaasaegne otsepakkumine tulevasele kandidaadile

Kas sulle on kunagi tehtud otsepakkumine mõne teise tööandja poolt? Oled sa ehk kunagi saanud kutse pulma või sünnipäevale? Milliseid tundeid see sinus tekitas? Õnnis tunne, eksole?

Sarnaselt ükskõik millisele kutsele mõjub ka tööpakkumine sotsiaalmeedias, kui otsepakkumine pakutavale töökohale, mis sinu potentsiaalset kandidaati kõnetab ja tekitab temas positiivseid emotsioone. Seda muidugi juhul, kui kasutad ära sotsiaalmeedia võimalused ja võimekuse. See on oluline eelkõige jõudmaks õigete sõnumitega õige sihtrühmani.

Kui jääd hätta, siis CV-Online aitab sind meelsasti.

Alternatiivina võid minna turundusosakonda ning seda vastutust oma tiimiga jagada, sest värbamine peaks olema turundusosakonnaga jagatud vastutus anyway juba ammu.

”Igasugune kontakt sotsiaalmeedias oma potentsiaalse kandidaadiga mõjutab nende teadlikku ning alateadlikku taju ettevõtte kui tööandja kohta.”

Sotsiaalmeedias sihtgruppi kõnetava reklaami või mistahes teise tegevuse korral (like, share jne) vallanduvad inimeste kehas erinevad keemilised hormoonid – enamasti räägitakse dopamiinist ja oksütotsiinist, mille tagajärjel tuntakse positiivseid emotsioone.

Sama kehtib ka värbamise kontekstis otsepakkumise ehk tööpakkumise reklaami korral sotsiaalmeedias. See muudab ka kõige passiivsema kandidaadi aktiivseks või siis vähemasti aktiivsemaks. Hiljem konkreetse ettevõtte visuaale ja tööpakkumist nähes kogeb potentsiaalne kandidaat mõnutunnet ning on valmis ettevõtte jaoks positiivselt tegutsema – kandideerima.

”Umbes 75% tööealisest elanikkonnast moodustab passivsetest kandidaatidest. Ainult 25% on aktiivsed kandidaadid.”

Töökuulutus + sotsiaalmeedia

CV-Online statistika näitab, et tööpakkumine sotsiaalmeedias võimaldab tõsta kandidaatide arvu vähemalt 30%. Kui sotsiaalmeedia reklaami ja CV.ee töökuulutuse koosmõjud täielikult välja mängida, siis lausa 50%.

Seepärast võib üsna selgelt väita, et kui sa ei kasuta kaasaegseid värbamisturunduse võtteid oled tänapäeva tööturul konkurentsist suure kaarega väljas, kuid kindlasti mitte sellepärast, et sul oleks halvem tööpakkumine, vaid sa oled otsustanud mingil põhjusel vastuvoolu ujuda ning eirad turul toimuvaid muutuseid.

Lisaks otsesele kasule ehk töökuulutuse vaatajate ja kandidaatide arvu tõstmisele on töökuulutusel sotsiaalmeedias ka teine isegi veel tähtsam ülesanne. See kultiveerib põldu ning külvab seemet, mida ettevõtte hiljem lõikama hakkab. See teeb vajaliku eeltöö selleks, et potentsiaalne kandidaat sinu ettevõttest üldse midagi kuulnud oleks, mis teeb kandideerimise otsuse tema jaoks lihtsamaks.

Kui suutsin sind veenda sotsiaalmeedia tööpakkumise kasulikkuses, siis on see kirjutis oma eesmärgi täitnud. Kui sa vajad veel lisainformatsiooni vaata siia.

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top