fbpx

4 toimivat silmapaistva töökuulutuse kuldreeglit

4 toimivat silmapaistva töökuulutuse reeglit

Loe lähemalt, kas sinu ettevõte järgib uute töötajate otsimisel neid nelja toimivat silmapaistva töökuulutuse kuldreeglit.

Selgus – kandidaat mõistab seda

Selge ja konkreetne ametinimetus koos töökirjeldusega on silmapaistva töökuulutuse lahutamatu osa. Kahjuks kipuvad ettevõtted tihti kasutama absurdseid ja umbmääraseid nimetusi, mis tekitab kandidaadis suurt segadust. Ametikirjeldus peab olema samuti selge ja tööülesanded arusaadavad. Mida rohkem tekitab töökuulutus kandidaadis küsimusi, seda rohkem tekitab see ka ebakindlust kandideerimise osas. Kui pole päris kindel, kuidas oma pakutavat töökohta kandidaadile serveerida, siis küsi konsultatsiooni meie värbamisspetsialistidelt.

Usaldusväärsus – kandidaat usub sellesse

Kas usud kõike, mida internetist loed või teed enne toote või teenuse ostmist korraliku eeltöö? Umbes 70-80% inimestest teeb enne reaalset tegutsemist põhjaliku uuringu. Seetõttu on ülimalt oluline, et ettevõtte kohta oleks piisavalt informatsiooni juba töökuulutusel ja CV.ee tööandja profiilil. Ettevõtte logo, tegevuse kirjeldus, viide kodulehele või sotsiaalmeedia kanalitele ja ka kontaktisik võiksid olla kättesaadavad juba CV.ee portaalis.

Väärtuspakkumine – kandidaat tahab seda

JAH..JAH… need peaksid olema esimesed sõnad, mida mõtleb kandidaat ettevõtte töökuulutuse väärtuspakkumist vaadates. See viib kandidaadi positiivsesse meeleseisundisse ning tõstab tõenäosust, et ta teeb ettevõtte jaoks positiivse tegevuse – kandideerib. Väärtuspakkumine ehk USP (unique selling proposition) pole mitte ainult kirss tordil vaid ka kreemine ja magus sisu, mis on üks suurimaid argumente töökoha valikul. Kusjuures, miskipärast on see tavaliselt peidetud töökuulutuse lõppu, kuigi peaks olema üks esimesi asju, mida kandidaat märkab. Lisaks peab tõdema, et kahjuks näeb klassikaline väärtuspakkumine välja üpriski sisutühi sisaldades sõnu nagu: toetav kollektiiv, konkurentsivõimeline palk jne. Kui jääd hätta oma väärtuspakkumise sõnastamisega anna meile märku, aitame meeleldi.

Vajalikud oskused, et olla kandideerimisel edukas – kandidaat usub, et saab sellega hakkama

Pane nüüd tähele, sest see tähtis osa silmapaistva töökuulutuse vormistamisel võib jätta ettevõtte ilma nii mõnestki heast kandidaadist. Sisuliselt on siin tegu kandidaadile esitatud nõudmistega, mis võiks jääda töökuulutuse lõppu. Meie professionaalsete värbamisspetsialistide hinnangul on soovituslik siin välja tuua vaid need nõudmised, mis on tööle kandideerimiseks hädavajalikud. Nõudmistega ei tasu liialdada eelkõige just seetõttu, et kandideerimine/uue töö otsimine on enamikule üsna ebameeldiv tegevus kaugel meie mugavustsoonist. Iga ebavajalik nõudmine kandidaadile süvendab tema ebakindlust ja see mõjutab omakorda tema kandideerimisotsust.

Kui oled parasjagu värbamas ning soovid kasulikke nõuandeid meie värbamisspetsialistidelt, siis anna meile endast märku SIIN ja loome koos efektiivse ning toimiva töökuulutuse.

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top