fbpx

Kuidas jõuda noorteni, kui ettevõttel pole tugevat sotsiaalmeediakuvandit?

Kuidas jõuda noorteni, kui ettevõttel pole tugevat sotsiaalmeediakuvandit?

Paljud tööandjad arvavad, et noorte värbamiseks on vaja olla aktiivne TikTokis, Instagramis ja YouTube’is. Kuid mis siis, kui ettevõttel pole ressurssi ega oskust sotsiaalmeedias silma paista? Õnneks on ka teisi viise, kuidas noorteni jõuda ja nende huvi tööandja vastu äratada.

1. Ole kohal seal, kus noored töökohti otsivad

Kuigi sotsiaalmeedia on oluline, otsivad noored tööd ikkagi peamiselt tööportaalidest ja ettevõtete karjäärilehtedelt. Veendu, et sinu töökuulutused on õigetes kanalites nähtavad ja optimeeritud noortele kandidaatidele. Kasuta värsket keelt, too välja arengu- ja õppimisvõimalused ning väldi liigset formaalsust.

CV.ee tööportaal aitab sul jõuda aktiivsete tööotsijateni ning tuua kuulutustele rohkem nähtavust.

2. Kasuta noortele suunatud sõnumeid

Noored väärtustavad töökeskkonda, paindlikkust ja arenguvõimalusi. Kui su ettevõttel pole tugevat brändi, siis rõhuta hoopis töökoha eeliseid ja võimalusi. Selle asemel, et öelda „Pakume motiveerivat töökeskkonda”, ütle näiteks „Siin saad oma ideid päriselt ellu viia”.

3. Tee koostööd koolide ja praktikaprogrammidega

Kui ettevõte ei ole sotsiaalmeedias nähtav, siis too oma värbamine sinna, kus noored viibivad – koolidesse ja ülikoolidesse. Karjääripäevadel, praktika- ja mentorprogrammides osalemine aitab luua otsese kontakti noorte talentidega.

4. Lase oma töötajatel rääkida

Kui ettevõttel endal pole tugevat sotsiaalmeediakuvandit, saab kasutada praeguste töötajate mõjujõudu. Noored usaldavad rohkem eakaaslaste ja töötajate isiklikke kogemusi kui bränditud reklaame. Julgusta oma noori töötajaid jagama oma kogemusi tööelust – olgu see LinkedInis, blogis või isegi vestlustes sõpradega.

5. Pane värbamine tööle soovituste abil

Kui su ettevõte ei ole sotsiaalmeedias aktiivne, võib töötajate soovituste süsteem olla hea võimalus. Noored kandideerivad suurema tõenäosusega tööle, kui keegi nende tutvusringkonnast seal juba töötab ja soovitab. Kaalu preemiate pakkumist töötajatele, kes toovad meeskonda uusi talente.

6. Kasuta töökuulutustes loovamat lähenemist

Kui ettevõttel pole sotsiaalmeedias tugevat kohalolekut, saab töökuulutusi teha eristuvamaks. Lisa kuulutusse lühike video töökeskkonnast, kasuta mängulisemat keelt või lisa mõni interaktiivne element, mis paneb noori tööpakkumist märkama.

Kokkuvõtteks

Sotsiaalmeedia on hea viis noorteni jõudmiseks, kuid mitte ainus. Kui sinu ettevõttel pole tugevat sotsiaalmeediakuvandit, panusta noorte tööotsinguharjumustele, koolikoostööle, soovitustele ja autentsele suhtlusele. Õigete sõnumite ja strateegiatega jõuad noorte talentideni ka ilma tugeva sotsiaalmeedia kohalolekuta.

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top