Värbamisturundus ja sisuloome värbamisel loeb. Sisuturunduse peidetud potentsiaal värbamisel peitub mahupõhises loogikas. Muutes iga tükike sisu väärtuslikuks infokilluks, jõuab sinu sisu soovitud hulga inimesteni ja paneb nad kandideerima. Õpetame, kuidas kaasata inimesed oma ettevõtte tööellu läbi kaasahaarava ja nende jaoks olulise sisu.
Sisukord:
0:00 Tööturu seis ja miks sisu tootmine värbamisel on oluline
2:42 Tööotsija motivatsiooni püramiid
6:40 Tööotsija füüsilised ja psühholoogilised vajadused
13:44 Passiivsed ja aktiivsed kandidaadid – kuidas neid kõnetada
20:40 Milliseid töötajaid kõnetada tiimi dünaamika säilitamiseks
24:20 Kuidas luua sisuturunduse ametiprofiil enne värbamist
25:24 Kuidas suurendada töökuulutuse nähtavust
29:00 Tööportaalide võimalused töökuulutuse nähtavuse tõstmiseks
32:00 Värbamisturundus ehk millist sisu värbamisel toota
📌 Ära unusta:
👍 Vajuta “Meeldib”, kui said uusi teadmisi 💬 Jaga kommentaarides, mis on sinu suurim väljakutse värbamisel või töö leidmisel täna 📢 Hoia ühendust: Alma Career Estonia – https://www.linkedin.com/company/alma-career-estonia/ CV.ee – https://www.linkedin.com/company/cv-online-estonia