fbpx

Värbamisturundus ja sisuloome värbamisel

Auto Draft 14

Värbamisturundus ja sisuloome värbamisel loeb. Sisuturunduse peidetud potentsiaal värbamisel peitub​ mahupõhises loogikas. Muutes iga tükike sisu​ väärtuslikuks infokilluks, jõuab sinu sisu soovitud hulga inimesteni ja paneb nad kandideerima.​ Õpetame, kuidas kaasata inimesed oma ettevõtte tööellu läbi kaasahaarava ja nende jaoks olulise sisu.

Sisukord:
0:00 Tööturu seis ja miks sisu tootmine värbamisel on oluline
2:42 Tööotsija motivatsiooni püramiid
6:40 Tööotsija füüsilised ja psühholoogilised vajadused
13:44 Passiivsed ja aktiivsed kandidaadid – kuidas neid kõnetada
20:40 Milliseid töötajaid kõnetada tiimi dünaamika säilitamiseks
24:20 Kuidas luua sisuturunduse ametiprofiil enne värbamist
25:24 Kuidas suurendada töökuulutuse nähtavust
29:00 Tööportaalide võimalused töökuulutuse nähtavuse tõstmiseks
32:00 Värbamisturundus ehk millist sisu värbamisel toota

📌 Ära unusta:
👍 Vajuta “Meeldib”, kui said uusi teadmisi 💬 Jaga kommentaarides, mis on sinu suurim väljakutse värbamisel või töö leidmisel täna 📢 Hoia ühendust: Alma Career Estonia – https://www.linkedin.com/company/alma-career-estonia/ CV.ee – https://www.linkedin.com/company/cv-online-estonia

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top