Tööturu konkurents ning võitlus kandidaatide pärast on muutumas järjest tihedamaks. Tuleb leida uusi viise ja kanaleid kandidaatide leidmiseks. CV-Online tegevjuht Agu Vahur näeb, et värbamismaastikul on toimumas muutused. Kui kunagi oli värbamise puhul rõhk rohkem müügil, siis tulevikutrendiks on pigem värbamisturundus.
Trend, kuhu poole liigutakse on värbamisturundus, mis tähendab sisuliselt seda, et tuleb oma sõnumeid levitada seal, kus liiguvad passiivsed kandidaadid. Värbamisturundus on väga efektiivne värbamislahendus ning kui seda teha hästi, siis on see äärmiselt tulemuslik – kui halvasti siis raiskad raha ja aega.
Ta lisas, et CV.ee tööportaali külastab 300 000 inimest kuus, kuid see teine 300 000 kandidaati tuleb kätte saada teistest kanalitest. Ühe turu liidrina näeb CV-Online värbamisturunduses potentsiaali, mida oleks patt kasutamata jätta. Tuleb laiendada oma toodete ning teenuste portfelli selliselt, et oleks võimalik pakkuda oma klientidele üha rohkem ja rohkem kvaliteetseid teenuseid vastavalt tööturu vajadustele, mis kandidaadi ettevõtte juurde kohale toob.
Seetõttu on näiteks CV-Online juba praegu pakkumas efektiivseid värbamislahendusi digiturunduse kanalites. Lisaks on CV-Online plaaninud oma eesmärke tõsta ning tahavad kasvada hoolimata üldisest majanduse olukorrast, sest värbamismaastikul pole jahenemist karta ning märgata.
Kuula, mida rääkis CV-Online tegevjuht Agu Vahur Äripäeva intervjuus täpsemalt.
https://www.aripaev.ee/raadio/episood/kas-palgad-jatkavad-rallit