Ekslikult arvatakse, et CV-Online on vaid tööportaal kuhu töökuulutusi lisada, mille tulemusena siis tööpakkumisele kandideerijaid laekuma hakkab ning sellega kõik piirdubki. Tegelikult on CV-Online alati kohal kõigis kanalites, kus kandidaadidki. Ja otsib alati uusi innovaatilisi viise oma töökuulutuste levivõrgustiku suurendamiseks.
Töökuulutuse levi ning nende kandidaadini viimine on CV-Online värbamisturunduse tiimi igapäevane ülesanne. Vaid nii on võimalik jõuda kõikide potentsiaalsete kandidaatideni ja pakkuda kliendile kvaliteetset teenust.
CV-Online töökuulutusi võib näha ringlemas kõigil erinevatel sotsiaalmeedia platvormidel ning kaugemalgi veel. Paljud ei ole kursis sellega, et ettevõte ei ole ammu enam lihtsalt tööportaal, vaid ettevõtte tegevusvaldkonnad on ajaga päris palju muutunud.
Lisaks töökuulutustele ja klassikalistele värbamisteenustele pakutakse ka värbamisturunduse ning tööandja brändingu lahendusi. Need lahendused võimaldavad tööandjatel leida soovitud kandidaadid tänapäevaste moodsamate viisidega.
CV-Online üritab alati lähtuda eelkõige kliendi vajadusest ning pakub tänu sellele sobivaid ja toimivaid lahendusi. Uurimise all on pidevalt nii erakliendi ehk kandidaadi kui ka ärikliendi ehk tööandja pool. Alati pakub keegi tööd ning alati otsib keegi tööd. Tuleb vaid välja selgitada, millistel tingimustel mõlemad osapooled on valmis üksteist leidma.
Millised on tänapäeva värbamise valukohad ja miks head töötajad organisatsioonist lahkuvad? Infot jagavad CV-Online värbamisosakonna juht Maris Martin ja värbamise projektijuht Reili Purkas.