fbpx

7 kasulikku soovitust, mida järgides õnnestub uute kolleegide värbamine edukamalt

7 kasulikku soovitust, mida järgides õnnestub uute kolleegide värbamine edukamalt

CV.ee värbamisjuht Maris Martin jagab 7 kasulikku soovitust, mida järgides õnnestub uute kolleegide värbamine edukamalt. Kui oled ettevõtte tiimiliikmena saanud selle vastutusrikka rolli, siis tasub mõelda läbi järgnevad sammud.

Kaasa võimalusel uue töötaja juht ning tiimiliikmed värbamisprotsessi, et vältida olukorda, kus Sinu tehtud valik ei pruugi sobida ning kogu protsess tuleb käivitada otsast peale. Pea meeles, et uut otsingut on alati keerulisem ja kulukam teha. Võta julgelt initsiatiiv koordineerimises. Kui otsustad koostöö kasuks personaliettevõttega, hoolitse info liikumise ja õigeaegse tagasiside eest kandidaatide kohta – värbamisspetsialist saab Sind siinkohal igati toetada.

Mõtle läbi, millised on need töölõigud, kus abi vajad. milline inimeneTee selgeks, millised on uue inimese vastutusvaldkonnad, kellega ta koostööd tegema hakkab (kas ettevõtte siseselt või väljastpoolt koostööpartneritega), mis sisaldub tööpakkumises ning viimaseks, aga mitte vähem tähtsamaks on küsimus – MIKS peaks uus töötaja just teie pakutavat tööd või ettevõtet eelistama? Arutage seda kolleegide ja juhiga ausalt ning siiralt ja vajadusel kohendage pakkumist või selle sõnaselgust. Olemasolevad töötajad aitavad tihti leida neid plusse, millega ettevõte teiste seas silma paistab või miks seal hea töötada on.

Uuri juhilt ja tiimiliikmeilt, millist INIMEST nad vabal ametikohal näevad, et kergendada ka iseenda valikut protsessi alguses. Kuigi töö vajab tegemiseks õigete oskuste ja kogemustega inimest, on ka isikuomadused ääretult olulised, et uus kolleeg aitaks ettevõttel ja kollektiivil koostöös areneda ning sobituks kollektiivi sundimatult.

Koosta kokku pandud info põhjal töökuulutus. Vaata ja uuri näidiseid portaalidest ning loe temaatilisi artikleid. Võimalusel ja profiili sobivusel lähene loominguliselt ja/või kaasa spetsialistid, et töökuulutuse sisulisse sõnastusse ja visuaali/disaini oleks kaasatud ka tööandjabrändingu tugevused ning mänglevus tööturul eristumiseks. Mõtle töökuulutust koostades ja kujundades ka sellele, millistes kanalites pead oluliseks seda levitada. Oluliseks on mõelda läbi ka sihtgrupp, keda see kuulutus kõnetama peaks ning vastavalt sellele ka sisu ja stiil paika panna.

Tee värbamisprotsess mõistliku pikkusega ning ülesannetega. Proovi seista selle eest, et ülesanded ja küsimused oleksid seotud ametikoha vajadustega, mitte vaid seepärast, et „olen kuulnud, et nii tehakse“ vms. Kui värbamisprotsess ise on tugevalt seotud otsitava ametikoha profiiliga, õnnestub see ka tulemuslikumalt. ole visiitkaardiks

Ole esimeseks sõbralikuks visiitkaardiks ka kandidaadile teie ettevõtte kohta. Teadvusta, et kandidaat teeb oma järeldused ning edasi kandideerimise otsuse juba esimeste kontaktide ning kogu asjaajamise keerukuse või lihtsuse põhjal.

Anna kindlasti tagasisidet ka kohast ilma jäänud kandidaatidele, sest nemad võivad olla teie tulevaste potentsiaalsete töötajate tuttavad või sõbrad ning kunagi tulla uuesti ringiga ka tagasi teie konkurssidele.

Kui vajad siiski värbamisspetsialistide abi, leiad lahenduse siit.

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top