fbpx

Tööandja bränding algab sisemiselt

Tööandja bränding algab sisemiselt 2

Tööandja bränding on küll uhke sõnapaar, aga mis selle taga tegelikult on? Kelle töölaual ta siis ettevõttes lõpuks on – turunduse, kommunikatsiooni, personali?

Eelmisel aastal toimus esmakordselt KICKOFF üritus, kus tunnustati kolme silmapaistvamat värbamisturunduse tegu ja tutvustati erinevate värbamisprojektide praktilisi näiteid. Kuldse ja hõbedase kalakese said eelmisel korral Rimi värbamiskampaania „Vanus ei loe”, Swedbanki värbamiskampaania „Tule, nagu oled” ja Omniva värbamiskampaania „Rõõmuga täidetud töö”.

KUULA ÄRIPÄEVA podcasti „Töö ja palk”, kus arutleti eelmise aasta võitjatega teemal tööandja bränding.

JAGAME INSPIRATSIOONI JA ÕPIME ÜKSTEISELT 🌱 🙌

Kes on aga aastal 2019 aastal oma kihvti töökuulutuse, värbamisvideo või terviklahendusega silma jäänud? Nomineeri ennast või kellegi teise värbamistegu KICKOFF2020 lehel.

Uus ja kaua oodatud KICKOFF kogub taas hoogu 👏
Tule veeda meiega mõnus ja ideedeküllane hommik 16. jaanuaril, kus…

🔹 räägime, milliseid nippe kasutasid 2019. aastal töötajate
leidmiseks Eesti suured ja väiksed organisatsioonid
🔹 heidame pilgu tulevikku ehk millised värbamisturunduse
võtted töötavad 2020. aastal
🔹 vaatame, milline töökuulutus sobib tööportaali, karjäärilehele
ja sotsiaalmeediasse
🔹 jagame värbamisvideo edulugusid

Sarnaselt eelmisele aastale soovime ka sel korral rabada Sind uute ideedega, mis aitavad uut värbamisperioodi planeerida.

Kohapeal ootavad Sind oma ala fännid, inspireerivad edulood üllatusesinejatega ning loomulikult on garanteeritud ka pidev kõhutäide ja head joogid.

Tule ise ja võta sõber ka kaasa!

Kickoff 2020

KICKOFF 2019 kokkuvõte

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top