fbpx

Selgusid 2020 aasta silmapaistvad värbamisturundusteod

Selgusid 2020 aasta silmapaistvad värbamisturundusteod

Eelmisel nädalal (13.02.2020) toimus teistkordselt värbamisturunduse suurüritus KICKOFF, millest võtsid osa HR inimesed ja ka ettevõtete turundus- ja kommunikatsiooniinimesed. Üritusel keskenduti praktiliste näpunäidete jagamisele, aasta silmapaistvamate värbamisturundustegude detailsemale tutvustusele ja ka tunnustamisele.  

Personali ja turunduse valdkonna ekspertidest koosneva žürii hinnangul oli 2019. aasta parim värbamisturundustegu Lennuliiklusteeninduse AS Lennujuhi kampaania. Parimaks värbamisturundajaks valiti Kaitseministeeriumi personalijuht Mailis Neppo.

Lennujuhi kampaania jäi žüriile silma oma ainulaadsete lahendustega ameti populariseerimisel. Üks kampaania osa oli võistluslik telesari „Taevavalvurid“. „Alguses tundus see idee hirmutav, kuna lennujuhi töö ja nende valikuprotsess ei ole visuaalselt väga atraktiivne,“ rääkis Lennuliiklusteeninduse AS personalijuht Ere Keerig-Kont.

Veel lisas ta, et vaatamata oma hirmudele jõudsid nad väga hea lõpptulemuseni: „Tegemist on lennujuhtimise valdkonnas kindlasti ainulaadse ettevõtmisega, mis on tänaseks huvi äratanud ka ülemaailmses lennujuhtide ühenduses.“

Värbamisturundusteo auväärne teine koht kuulus Super Skyparki kampaaniale Tigran@Skypark. Kolmandale kohale valiti G4S Lennundusjulgestaja kampaania. „Konkursil tuli selgelt välja, et organisatsioonid on teinud märgatava arenguhüppe värbamisturunduse tegevustes ning üha rohkem on näha mängustamist ja loovaid lahendusi traditsiooniliste töökuulutuste asemel,“ kommenteeris žürii liige ning PARE tegevjuht Kärt Kinnas.

Lisaks värbamisturundusauhindade jagamisele astusid üritusel üles mitmed valdkonna eksperdid. Oma kogemusi jagasid ISS Uus-Meremaa personalijuht Helo Tamme, Kaitseministeeriumi personalijuht Mailis Neppo, G4S personalidirektor Indrek Sarjas jpt.

PARE tegevjuhi Kärt Kinnase hinnangul on värbamise oskuslik turundamine ja eristumine teiste organisatsioonide kriitilise tähtsusega tänases tööturu olukorras, kus valitseb tööpuudus. Seetõttu on oluline jõuda õige sihtgrupini ja neid kõnetada juba enne, kui kandideerivad.

CV-Online meeskonnaga saame küll öelda, et on olnud pöörane innovatsiooni aasta. Klientide teadlikkus oma vajadustest värbamises ja turunduses on oluliselt selgem ning julgus katsetada uute segavereliste lahendustega, ennekõike värbamisturundusega, on silmnähtavalt muutnud nii tööandjate kui ka töötajate mõttelaadi ja käitumist,“ jagas omapoolseid mõtteid CV-Online turundusjuht Maris Viires.

Instar EBC tegevjuht Kersti Vannas lisas: „Edulugude jagamine inspireerib ja motiveerib tööandjaid kastist välja mõtlema ning annab julgust liikuda veelgi innovaatilisemate ideede suunas.“

Instar EBC ja CV-Online poolt teist aastat korraldatav Värbamisturundusauhindade üleandmine toimus 13. veebruaril Erinevate Tubade Klubis. Eelmise aasta konkursi parimaks tunnistati Swedbank, kelle järel jagasid auväärset teist kohta Rimi ja Omniva.

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top