fbpx

Millised on TOP oskused teenindussektoris?

Millised on TOP oskused teenindussektoris? 3

Teenindussektoris töötamine nõuab igapäevast inimestega suhtlemist ning oskuseid, mis on teistsugused, kui töö, kus nokitsetakse tavaliselt üksinda läpakaga kontoris. Teenindustöö on paljude inimeste valikuks just suhtlemisvõimaluse pärast, samuti eeldavad mitmed ametid teenindussektoris mõningast liikumist ning seega sobib see ka neile, kellele kontoris istumine ei meeldi.

Tuleviku tööturg on suuresti oskuspõhine ning seetõttu tuleks oskused ka oma CV’sse märkida – kunagi ei tea, millal potentsiaalne tööandja võib sind oskuste põhjal üles leida ja sinuni hea võimalusega jõuda.

Kuid milliseid oskuseid teenindustöö nõuab? CV.ee meeskond on kokku koondanud TOP oskused teenindussektoris. Vaata järgi, kas sinul on need ning lisa oskused ka oma CV’sse:

Suhtlemisoskus. Igapäevane suhtlemisoskus omandatakse juba lapseeas, siiski pole suhtlemine midagi, mis tuleb kõikidel välja muretult ja meeldivalt. Hea suhtlemisoskuse puhul räägime võimest end selgelt ja arusaadavalt väljendada, samuti näitab see, kuidas inimene oskab vestlust arendada ja ka võõrastega rääkida.

Empaatia. Empaatavõime tähendab oskust panna end teise inimese kingadesse. See on samuti teenindussektoris oluline, sest tuleb aru saada kliendi seisukohtadest ja tema muredele lahendusi leida.

Kannatlikkus. Teenindussektoris tuleb paratamatult ette, kus satutakse vastamisi rahulolematute klientidega, kes võivad isegi häält tõsta või põhjuseta teenindaja peale oma viha välja valada. Seejuures on oluline jääda rahulikuks ja kannatlikuks, sest nagu öeldakse “klient on kuningas”.

Positiivsus. Teenindussektoris töötades pöörduvad tihti kliendid muredega või on vaja nende probleemidele lahendus leida. Seejuures on oluline pakkuda positiivset kliendikogemust- ja teenindust. Nii on kindel, et klient tuleb ka järgmisel korral tagasi.

Kuulamisoskus. Oskus teist inimest kuulata on sageli alahinnatud, kuid ometi on see teenindussektoris oluline oskus – kuulata klient ära ja pakkuda talle parim olemasolev lahendus.

Kohanemisvõime. Töö teenindussektoris võib ametite lõikes olla rutiinne, kuid paljud tööd teeninduses nõuavad võimet tulla uutes olukordades edukalt toime ja kohaneda vastavalt vajadusele.

Vastutustundlikkus. See on oluline omadus pea kõikides ärivaldkondades, kuid teeninduses tähendab see võtta vastutus, kui klient sinu poole pöördub ja aidata teda tema probleemiga.

Kiirus. Kuigi kiirus võib olla pigem iseloomuomadus, on see kindlasti midagi, mida on võimalik elu jooksul arendada. Kui järjekorras on mitmed kliendid või restoran rahvast täis, muutub kiirus eriti oluliseks – keegi ju ei taha kaua oodata kui teenindaja saaks tegelikult toimetada kiiremini.

Tähelepanelikkus. Oskus pöörata detailidele tähelepanu on samuti teeninduses vajalik – nii saab pakkuda kliendile parimat teenindust.

Valdkonnapõhised teadmised. Oled sa rõivakaupluses teenindaja või töötad juuksurina – professionaaliks teeb sind see, kui sul on head teadmised just enda töövaldkonnas.

Tutvu kõikide töövaldkondade TOP oskustega SIIN ja lisa oskused ka oma CV’sse. Kõikide CV uuendajate vahel loositakse välja magusad auhinnad.

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top