Vahel juhtub, et vajadus uus töötaja leida tekib üleöö. Kui täitmist vajab võtmepositsiooniga ametikoht või protsessi seisukohast kriitilise tähtsusega funktsioon, on ohus kogu organisatsiooni sujuv toimimine ja tulemuslikkus. Milliseid lahendusi kasutada, et organisatsiooni töö kannatada ei saaks?
Ka organisatsioonides, kus personalipoliitika on kenasti kirjas ja värbamisplaanid pikalt ette teada, tuleb ette ootamatusi, mis sunnivad otsima uut töötajat nüüd ja kohe. Olgu selleks töötaja päevapealt lahkumine tema enda soovil või vallandamise tõttu, ootamatu töövõimetus või isegi surm. Ka suuremad struktuurimuudatused organisatsioonis võivad toimuda kiiresti ja nõuda täiendavat personali.
Lahendused uue töötaja kiireks leidmiseks jagunevad olenevalt ettevõtte sisemistest ressurssidest kaheks: tegutseda ise ahvikiirusel või osta värbamisteenus proffidelt sisse.
Kui on vaja täita võtmepositsioon, tuleb kõrvale heita muud tegevused
Ideaalmaailmas plaanitakse personalivalikut pikalt ette. Tegelikkuses on omal jõul kriitilise tähtsusega positsiooni kiireks täitmiseks vaja teha julge otsus, et värbajate (assistent, personalitöötaja, vastavad juhid) teised tööülesanded peavad ootama.
Esmalt tuleb kiiresti paika panna, milliste kogemuste, kvalifikatsiooni ja väärtustega töötajat otsitakse ning millised saavad olema tema ülesanded ja palk. Tuleb otsustada, milline on maksimaalne võimalik ajaperiood tema ametisse võtmiseks ning see kõik kenaks tööpakkumiseks vormistada.
Õnneks elame me internetiajastul ja potentsiaalse sihtrühmani saab jõuda ka teisiti, kui ajalehte kuulutust pannes. Lühikese kandideerimise tähtajaga töökuulutus tuleks paisata nii paljudesse erinevatesse kanalitesse kui võimalik: lisaks tööportaalidele ja oma kodulehele muidugi sotsiaalmeediasse, sotsiaalmeedia gruppidesse ning erialastesse meili-listidesse.
Kindlasti peaks ühendust võtma isiklike tuttavate või valdkonna tegijatega, kes sellele positsioonile sobiks. Ehkki suurt lootust ei ole, et need inimesed oleks hoobilt valmis töökohta vahetama, on see siiski üks õlekõrtest.
CV-Online tõi äsja turule uue värbamisteenuse – kiirotsingu
Kui teie ettevõttes ei ole võimalik kiire värbamisvajaduse tõttu muid töid nurka visata, annab ajasäästliku tulemuse professionaalse abi kasutamine. Selleks on erinevaid võimalusi – kõige targem on helistada otse personaliteenuseid pakkuvasse firmasse ja küsida, mida nemad soovitavad.
CV-Online näiteks pakub erinevaid kiirvärbamise teenuseid, mille raames aidatakse sobivad töötajad leida 14 päeva jooksul. See aitab hädast välja, kui aega pole raisata.
Kiirvalik on hea lahendus, kui oodata on suurt arvu kandidaate. Kiirvaliku teenus sisaldab:
- Ametikoha hindamist ja kliendi nõustamist kuulutuse sisu ja kujunduse osas;
- Töökuulutuse avaldamist cv.ee portaalis 2 nädalaks;
- Töökuulutuse automaatset uuendust ja reklaami sotsiaalmeedias;
- Saabunud CV-de ja motivatsioonikirjade hindamist vastavalt ametiprofiilile;
- Esimeste sobivate profiilide edastamist kliendile nädala jooksul peale kuulutuse avaldamist;
- Ebasobivatele kandideerijatele, kelle profiile kliendile ei edastatud, eitavate vastuste saatmine.
Kiirotsing on uus teenus, mis säästab kliendi aega ja leiab ka need kandidaadid, kes kuulutusele ei reageeri. See sisaldab:
- Kiirotsing sisaldab ametikoha hindamist ja kliendi nõustamist kuulutuse sisu ja kujunduse osas;
- CV-Online värbaja abi andmebaasiotsingul;
- Töökuulutuse avaldamist CV.ee portaalis 2 nädalaks;
- Töökuulutuse automaatset uuendust ja reklaami sotsiaalmeedias;
- 7 päeva jooksul kuulutuse avaldamisest teostatakse cv.ee andmebaasi otsing ja salvestatakse 20 ametiprofiilile vastavat kandidaati kliendi kontole;
- Lisaks saab klient võimaluse avada kuni 50 CV-d.
Mis eriti hea – mõlemaid kiirvärbamise teenuseid pakutakse täielikult digitaalselt ja kaugelt, nii ei ole põhjust muretseda ei viirusohu ega liigse ajakao pärast.
Tundub huvitav? Vaata lähemalt ja kasuta kiirvärbamise kampaaniapakkumist! hr.cv.ee/kiirvarbamine