fbpx

Millised lisateenused valida töökuulutusele? 

Millised lisateenused valida töökuulutusele? 

Töökuulutus tööportaalis toob tulemuse, kuid kui soovid saada töökuulutusele suurema nähtavuse, mis annaks sulle suurema valiku kandidaate, siis tasub mõelda ka töökuulutusel lisateenuste lisamisele. Toome lisateenused välja ja jagame enda praktilist kogemust, mis tulemuse toob ainult töökuulutus ja mis tulemuse toob töökuulutus koos lisadega. 

CV.ee portaalis on mitmeid digitaalseid lisateenuste võimalusi, mis annavad töökuulutusele suurema nähtavuse. Tutvustame tänases blogis Premium listingut, töökuulutuse automaatset uuendamist, e-kirja sihtrühmale ja sotsiaalmeedia reklaampaketti.

Premium listing

Premium listing on üks tööportaali efektiivsemaid teenuseid, sest ettevõtte töökuulutus kuvatakse sinu poolt valitud kategoorias seitse päeva järjest esimeste tööpakkumiste seas. Premium tööpakkumiste arv on alati piiratud, et sinu töökuulutus ei langeks esilehelt kaugemale ja saaksid alati lubatud tähelepanu. Statistika näitab, et antud teenusega on võimalik töökuulutusele saada oluliselt rohkem kandidaate, sest oled alati valdkonna spetsialistide silmade all esimesena.Kuna töökuulutus on kuvatud premium töökuulutuse märgisega, aitab see tõsta tööandja tuntust ja võita kandidaatide usaldust. See näitab kandidaadile ühtlasi ka seda, et tööandja on valmis oma uue töötaja leidmiseks rohkem vaeva nägema ning tegemist on tõeliselt väärtusliku tööpakkumisega.
Teenus sobib hästi tööandjale, kes soovib kiiresti leida rohkem sobivaid kandidaate ja olla aktiivsete tööotsijate seas nähtaval enda poolt valitud valdkondades. Premium töökuulutust on võimalik peale soetamist aktiveerida tööportaalis iseseisvalt vaid mõne klikiga.

Antud graafikul on näha perioodi, kui töökuulutusel aktiveeriti Premium listing lisateenus. Sinine joon tähistab tulemust koos lisateenusega ja oranž joon ilma lisateenuseta:

E-kiri sihtrühmale

E-kiri sihtrühmale on otsepakkumise teenus, mille käigus teostab CV.ee kogemustega värbamisspetsialist personaalse andmebaasiotsingu vastavalt teie ettevõtte poolt märgitud kriteeriumitele ning tööpakkumiseleehk lühidalt potenstsiaalsetele kandidaatidele. Otsingus esile kerkinud kandidaatidele saadetakse läbi CV.ee süsteemi personaalne kandideerimiskutse otse e-posti aadressile.

Nii jõuab ettevõtte töökuulutus meie andmebaasis olevate spetsialistideni ning äratab huvi ettevõtte tööpakkumise vastu. Kusjuures, e-kiri jõuab nii pasiivsete kui ka aktiivsete tööotsijateni, mis laiendab teie sihtgrupi suurust, toob kuulutusele seeläbi rohkem tähelepanu ning mõjub kui personaalne kandideerimiskutse.

Antud teenus sobib ettevõttele, kellel ei ole aega ise aktiivselt töötaja leidmisega tegeleda ja sooviks välise värbaja tuge. Kindlasti sobib teenus ideaalselt ka ettevõttele, kes otsib raskema profiiliga töötajat, keda on tööturul raske leida ja kes ootab ettevõtete poolt suhtlemisel personaalsemat lähenemist.

Antud graafikul on näha töökuulutuse suurenenud vaatamist tänu e-kirja lisateenusele, mis tõi töökuulutusele ühe päeva jooksul üle 130 vaatamise. Kuna e-kiri läheb vaid potentsiaalsetele ja kriteeriumitele vastavale sihtrühmale, siis on teenus väga tulemuslik ning toob töökuulutusele suurema nähtavuse. 

Sotsiaalmeedia reklaampakett

Sotsiaalmeedia reklaam on CV.ee tööportaali kõige populaarsem lisateenus, mis annab töökuulutusele sotsiaalmeedias nähtavuse ning võimaldab selle viia sobiva sihtgrupini. Sotsiaalmeedia reklaam võimaldab jõuda ka passiivsete kandidaatideni, kes otseselt tööd ei otsi ja tööportaali ei külasta, kuid on atraktiivsetele pakkumistele avatud.

CV.ee tööportaal on üks suurimaid tööportaale Eestis, mida külastab igakuiselt üle 300 000 kandidaadi. Iga kandidaat jätab endast maha digitaalse jalajälje, mis võimaldab meil töökuulutus efektiivselt sobiva sihtgrupini viia ja leida aktiivsetele tööotsijatele sarnaseid inimesi Facebookist, Instagramist, Messengerist ning LinkedInist. Kõiki töökuulutusi sihitakse sotsiaalmeedias vastavalt töökuulutuses välja toodud kriteeriumitele – näiteks töökoha asukoht ja kategooria.

Sotsiaalmeedia reklaami kujundavad ja seadistavad CV.ee kogemustega spetsialistid ning seetõttu sobib teenus hästi ettevõttele, kellel ei ole aega, oskuski ega teadmisi reklaamide seadistamisest. Teenus sobib kindlasti ka ettevõtetele, kes soovib lisaks enda reklaamidele kasutada ka meie andmebaasi võimekust ning tegeleda aktiivselt tööandja brändinguga.

Järgneva näite puhul on sotsiaalmeedia reklaam lisatud töökuulutusele seitsmeks päevaks ja antud graafikul on näha, et ajal mil reklaam oli aktiivne, tõusis märgatavalt töökuulutuse vaatamiste arv, ehk töökuulutus sai suurema nähtavuse kandidaatide seas.

Need olid neli näidet meie lisateenustest ja sellest, milliseid tulemusi lisateenused toovad. Kui soovid anda töökuulutusele suurema nähtavuse, siis uuri lisateenuste kohta rohkem siin. Kui sa ei tea, milliseid lisateenuseid enda töökuulutusele valida, siis CV.ee pakub tasuta konsultatsiooni, uuri lähemalt siin.

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top