fbpx
CV.ee tööelublogi

CV.ee tööelu podcast #1: Värbamisturundus ja tööandja bränding

CV.ee tööelu podcast #1: Värbamisturundus ja tööandja bränding

CV.ee tööelu podcast kutsub kuulaja praktilisse tööelu maailma, mis on loodud nii töövõtjatele, kui ka tööandjatele. Podcaste viib läbi CV.ee tiim ja saatekülalisteks on erinevates episoodides värbajad ning personalijuhid, kes räägivad autentselt ja ausalt erinevatest teemadest, mis parasjagu päevakajaline ja oluline tundub. Esimese podcasti teemaks on värbamisturundus ja tööandja bränding.

Esimeses podcastis saavad kokku CV.ee turundusjuht Karla Oder, Fujitsu Estonia tööandja brändingu ja värbamisekspert Hanni Tomingas, Lidl Eesti HR juht Liina Kippasto ning Instar Eesti tööandja brändingu projektijuht Eneli Linnas.

Esimeses episoodis võetakse aruteluks, mis asi üldse on tööandja bränding värbamise mõistes ning kas tööandja bränding on tänapäeva maailma lihtsalt moodne sõna või päriselt ka sisuline tegevus. Saatekülalised jagavad ausalt ja autentselt enda teadmisi ning arvamusi antud teemal. 

Mis vahe on värbamisturundusel ja brändingul? „Värbamisturundus on suunatud konkreetselt mingile värbamisprojektile. Tööandja bränding on see, mis elab koguaeg, isegi sel hetkel, kui me ei pea värbama, see on meie hing.“ Sõnab Instari projektijuht Enely Linnase.

Podcastis jagab Lidli HR juht Liina Kippasto avameelselt, kuidas Lidl tuli nii julgelt turule, mis nad selleks tegid, kuidas nad seda tegid ning mis oli nende eesmärk. 

Kuidas kaasata tööandja brändingusse töötajaid? Mis saab siis, kui töötajad ei ole nõus olema brändisaadikud? Sellisel juhul tuleks välja selgitada, miks see nii on. Tuleb vaadata otsa sellele, kas töötajad ei usu sinu tootesse või teenusesse, kas nad on ettevõttes õnnelikud? 

Kuula ja vaata lähemalt, kas tööandja bränding on oluline ja miks.

Kuula podcasti siin:

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top