fbpx
CV.ee tööelublogi

#12 CV.ee tööelublogi podcast – TÖÖANDJA BRÄNDING JA VÄRBAMISTURUNDUS

#12 CV.ee tööelublogi podcast - TÖÖANDJA BRÄNDING JA VÄRBAMISTURUNDUS

CV.ee tööelu podcast kutsub kuulaja praktilisse tööelu maailma, mis on loodud nii töövõtjatele, kui ka tööandjatele. Podcasti viib läbi CV.ee tiim ja saatekülalisteks on erinevates episoodides värbajad, personalijuhid kes räägivad autentselt ja ausalt erinevatest teemadest, mis parasjagu päevakajaline ja oluline tundub. Üheksanda podcasti teemaks on: kuidas noori ettevõttes hoida ja juhtida. #12 episoodi teemaks on tööandja bränding ja värbamisturundus.

Tänapäeva tööturul on tööandja bränding ja värbamisturundus muutunud üha olulisemaks. Üks suurimaid väljakutseid organisatsioonides on üles ehitada enda bränd nii, kus iga töötaja tunneb end kangelasena.

#12 episoodis on külas Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu ning  teemaks on tööandja bränding ja värbamisturundus. Make your company the hero ehk kuidas siis ikkagi teha oma ettevõte kangelaseks ja ehitada brändi nii, et iga töötaja tunneks, et nad on ise kangelased oma loos, mitte ettevõtte loos või veel vähem, et ettevõte ise on kangelane.

Tiina-Mall rõhutab, et organisatsiooni tootebrändil ja tööandja brändil on omavaheline seos. Kui ettevõtte tootebränd on tugev ja positiivne, võib see mõjutada ka tööandja brändi positiivselt. Inimesed on usaldavad ettevõtteid, mis pakuvad häid tooteid või teenuseid ning see motiveerib neid kandideerima organisatsiooni.

Tööandja brändingu juures on oluline, et vastutus ei lasuks ainult turundusosakonnal, vaid see peaks olema kogu organisatsiooni ülesanne. Iga töötaja saab anda panuse tööandja brändi ehitamisele, olles ettevõtte kultuuri ja väärtuste suursaadik ning jagades positiivset kogemust väljapoole.

Tiina-Mall jagab oma kogemusi selle kohta, mida tööandja brändingul sageli valesti tehakse. Ebakonsistentne sõnum, ülelubamine ja alaväärtustamine, töötajate tagasiside ignoreerimine, mitte kursis olek kaasaja trendidega, ebapädevad või ebaviisakad intervjueerijad, halb maine, keskendumine ainult teatud kandidaatidele ja sihtgruppidele ning halb või ebamäärane kommunikatsioon on vaid mõned näited sellest, mida vältida.

🎙️ Kuula täispikka podcasti:

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=PSODvrWU9Mg

Spotify: https://open.spotify.com/show/1l2nbolqkIvEgIGb9eGphY?si=e996eddd4e464329

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top