fbpx
CV.ee tööelublogi

4 strateegiat hooajatöötaja leidmiseks ja värbamiseks

4 strateegiat hooajatöötaja leidmiseks ja värbamiseks 1

Hooajatöötaja värbamine võib olla ettevõtetele väljakutseks, eriti kui vajatakse kiiret ja sujuvat värbamisprotsessi. Õige lähenemisviisi ja strateegiatega on aga võimalik leida sobivad kandidaadid ning tagada, et hooajalised töökohad saavad täidetud efektiivselt ja tõhusalt. Selles blogipostituses jagamegi nelja tõhusat strateegiat hooajatöötaja leidmiseks ja värbamiseks.

Selge töökuulutus ja töökirjeldused

Hooajatöö puhul on alati oluline seada paika ootus, et töö on ajutine. See võib tunduda ilmselge, kuid töötingimuste kirjeldamine, sealhulgas töösuhte piiratud kestuse täpsustamine (suuliselt ja kirjalikult) hoiab kõik osapooled samal lainel. Kirjelda üksikasjalikult, milliseid oskusi ja kogemusi sinu ettevõte otsib ning millised on töötingimused ja -ajad. Selge ja põhjalik töökuulutus aitab meelitada kvalifitseeritud kandidaate ning vähendab valedele positsioonidele kandideerijate arvu.

Siin on mõned viisid, kuidas töökuulutuses kandidaadile selgitada, et tegemist on hooajalise positsiooniga:

  • Ametinimetus: töökuulutuses lisa tiitlisse kindlasti “hooajaline”, “osalise tööajaga” või muu sarnane viide positsiooni kestvuse osas
  • Töö kirjeldus: tavaliselt saavad kõige rohkem kvaliteetseid kandideerimisi selged ja lühikesed ametikirjeldused. Töökuulutusse märgi, milliseid teadmisi ja konkreetseid oskusi hooajalisele ametikohale sobiv kandidaat omama peaks
  • Kui võimalik, tooge välja avalik palganumber. Ka CV.ee läbiviidud uuringust selgus, et 91% inimestest pooldavad töötasu avalikustamist töökuulutuses
Varajane planeerimine

Eduka hooajalise tööjõu värbamise alustala on varajane planeerimine. Ära jäta värbamisprotsessi viimasele minutile. Alusta ettevalmistusi vähemalt paar kuud enne hooaja algust, et tagada piisavalt aega kandidaatide leidmiseks, intervjuude läbiviimiseks ja uute töötajate koolitamiseks.

Ole seal, kus on talent

Avalda töökuulutused võimalikult paljudel platvormidel, sh sotsiaalmeedias. Pea meeles, et sinu ettevõtte sotsiaalmeedia kontot võivad jälgida ka endised töötajad, kellel võib olla huvi hooajalise töö vastu. Optimeeri oma töökuulutused sihtrühma jaoks, kelleni soovid jõuda. Näiteks on CV.ee portaalis olemas eraldi hooajatööde kategooria, kuhu saad mugavalt oma kuulutused lisada, jõudes otse potentsiaalsete kandidaatideni. Lisaks võiksid kaaluda CV.ee automaatse sotsiaalmeedia reklaami teenust, mis aitab sinu töökuulutusi laiemalt levitada just neile, kes võiksid olla huvitatud pakutavatest hooajalistest töökohtadest. Sotsiaalmeedia töökuulutus aitab suurendada sinu töökuulutuse nähtavust kõige populaarsemates sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagram, Google).

Paku arenguvõimalusi ja motivatsioonipaketti

Kui soovid hoida oma hooajalisi töötajaid motiveerituna ja pühendununa, paku neile võimalusi oma oskuste arendamiseks ja karjääri edendamiseks. Üks viis arenguvõimaluste pakkumiseks on koolitusprogrammide korraldamine. See võib hõlmata nii tööalast koolitust kui ka isikliku ja professionaalse arengu edendamist. Samuti on oluline tunnustada ja motiveerida hooajalisi töötajaid läbi erinevate motivatsioonipakettide ning pakkuda paindlikku tööaega, mis võimaldab paremini kohandada töögraafikut kandidaadi isiklike vajaduste ja kohustustega.

Kas soovid rohkem nõuandeid või abi hooajaliste töötajate värbamisel? Võta meiega ühendust ja räägime, kuidas saame sinu ettevõttele abiks olla!

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top