fbpx

Idea360: Rain Uusen – tööandja bränding ei tohi olla vaid hulk ilusaid sõnu ja pilte

Idea360: Rain Uusen – tööandja bränding ei tohi olla vaid hulk ilusaid sõnu ja pilte
Foto Idea360

Turundussaate Idea360 episoodi teemaks on värbamisturundus ja tööandja bränding. Oma kogemusest värbajate, tööandjate ja -otsijatega rääkis CV.ee turunduspealik Rain Uusen.

Kuula saadet siitIdea360

Raini sõnul on tööotsijate jaoks praegu väga hea aeg. „Tööandjad otsivad väga suure innuga endale „õigeid“ inimesi – majandus kasvab, eesmärgid on seatud aina kõrgemale ning see nõuab just nimelt selliste inimeste kaasamist tiimidesse, kes aitavad sihtideni jõuda. Olulisemal kohal on jätkuvalt isikuomadused – oskusi on võimalik alati juurde õpetada ja õppida, kuid üksteise mõistmine ning sarnased väärtused on edukaks tiimitööks mõneti tähtsamad.“

Tööandja bränding, mis on kohati muutnud nö moesõnaks, peab Rain sõnul „kehtima“ nii organisatsiooni väliselt kui ka sisemiselt. „Kui tööandja bränding on vaid hulk turundustiimi välja töötatud ilusaid sõnum ja pilte, on kehvasti. Kui organisatsioon ei kanna sisemiselt neid väärtusi, mida väljapoole kommunikeeritakse, paistab see välja. Iga värbamisprotsessi etapp, iga osa värbamisturundusest peaks lähtuma sellest brändingust, neist kokkulepitud väärtustest. Igas etapis jätab organisatsioon endast  kandideerivatele inimestele mulje ja kui see mulje ei vasta ootustele, jagavad inimesed oma negatiivset kogemust teistega. See aga avaldab mainele tervikuna mõju,“ selgitas ta.

Lisaks tööandja brändingu ja värbamisturunduse teemadele selgitab Rain turundussaates, kuidas oma tiimidesse sobivaid inimesi leida ning annab ka nõu, kuidas ise parimal võimalikul moel uude ametisse kandideerida.

Allikas Idea 360

Toimetaja soovitab:

Trendid, mis mõjutavad värbamist nüüd ja praegu ning tulevikus

Oskuslik värbamine – nopped, mida iga värbaja peaks teadma

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top