fbpx
CV.ee tööelublogi

Kuidas jõuda passiivsel tööturul sobiliku kandidaadini

Kuidas jõuda passiivsel tööturul sobiliku kandidaadini

Aastal 2019 külastati CV.ee tööportaali 11 miljonit korda. Selline statistika on passiivsel tööturul muljetavaldav tulemus ning nende andmete kogum võimaldab meil näha tööturu trende ning pakkuda oma klientidele üha enam sobivaid lahendusi. Teame, et sellise hulga andmete töötlemine on suur vastutus ja seetõttu hoolitseme nende eest alati heaperemehlikult.

Külastatavus ei anna siiski täielikku ülevaadet tööportaali efektiivsusest. Meie jaoks on oluline, et kandidaatidel oleks võimalik leida just endale sobivad pakkumised. See tõstab tööpakkumiste vaatamiste arvu, mis omakorda tõstab ka tööpakkumistele kandideerijate arvu.

Kandidaatidele sobivate pakkumiste kuvamiseks on meie tööportaalis mitmeid viise, kuid viimaste aastate statistikale toetudes toimib töökuulutus sotsiaalmeedias eriti efektiivselt ning on järjest kasvava potentsiaaliga teenus. Näeme statistiliselt, et reklaam sotsiaalmeedias võimaldab tõsta töökuulutuse vaatajate arvu lausa kuni 50% võrra.

Olgu ära mainitud, et oleme üks ainsaid tööportaale Eestis, kes on juurutanud efektiivse sotsiaalmeedia värbamise ka oma teenusteportfellis.

Miks on meie värbamismeetod sotsiaalmeedias nii efektiivne?

Veebilehe külastajate käitumismustrid

CV.ee lehele on seadistatud Facebook ning Google võimekus tuvastada külastajate klikid, töökuulutuste vaatamised, toimingud CV-dega jne. Nende kandidaatide käitumismustrite alusel on võimalik jõuda just sobilike kandidaatideni ning teha seda efektiivsemalt, kui seda teeb ükskõik milline väiksem tegija turul.

Meie hinnangul pärsib liigne töökuulutuste dubleerimine ning ebasobivate töökuulutuste kuvamine kandidaatide kandideerimisotsust. Töökuulutus sotsiaalmeedias on aga võimalik viia just õige sihtrühmani ning kuvada vaid neile huvipakkuvat sisu.

Sisuliselt tähendab see seda, et võttes aluseks 11 miljoni külastuse andmed CV.ee portaalis on võimalik jõuda aktiivsetele kandidaatidele võimalikult sarnaste inimesteni sotsiaalmeedias (Facebook, Instagram, LinkedIn), kes muidu tööportaali orgaanilisel teel ei jõuaks. Nii on võimalik jõuda oma töökuulutusega ka passiivsete kandidaatideni.

Kolmanda osapoole psühholoogia

Kõik reklaamid seadistatakse CV.ee kontode alt, mis tekitab kandidaadis usalduse ja parandab reklaamide efektiivsust. See on seotud psühholoogilise efektiga ning mõjub, kui sõbra soovitus või otsepakkumine tulevasele kandidaadile. Kui reklaami suunab kandidaadini kolmas osapool, siis muutub tema jaoks reklaami olemus ning ta reageerib sellele suurema tõenäosusega positiivse emotsiooniga.

Oled huvitatud oma töökuulutuse reklaamist sotsiaalmeedias? Anna meile märku siin.

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top