fbpx
CV.ee tööelublogi

Kuidas tuleb Top Tööandja Elisa Eesti kaugtööga toime?

Kuidas tuleb Top Tööandja Elisa Eesti kaugtööga toime?

See aasta on olnud keeruline nii Top Tööandjatele kui ka paljudele teistele organisatsioonidele. Suurim murekoht on tihti olnud töötajate tervise eest hoolitsemine ja nakkuste vältimine ning selleks on paljud ettevõtted kolinud kodukontoritesse. Loe, kuidas seljatab kaugtööga seotud kitsaskohad eelmise aasta Top Tööandja tiitlivõitja Elisa Eesti. Küsimustele on vastanud Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi.

Milline on olnud aasta 2020 teie organisatsiooni jaoks? 

Elisa jaoks on 2020 aasta olnud huvitav, väljakutsetest tulvil tööaasta. Kevadel suutsime ca 700 inimest paari päevaga kodutööle viia ning tänu sellele kõik kliendid, kes samuti kodudes olid, ilusti ära teenindada.

Millised on suurimad väljakutsed, millega olete personalitöös sel aastal silmitsi seisnud? 

Kui seni oli meie ettevõttes kaugtöö võimalus, siis nüüd on see muutunud kohustuseks. Kaugtööga peavad harjuma ka need, kellele kodus töötamine võib-olla hästi ei sobi ja soovivad enda ümber kolleege ning sotsiaalset suhtlust. Kõik see nõuab ka juhtidelt seniste juhtimisviiside muutust ning uue normaalsuse ja hajusate meeskondadega toimetulekut.

Millised on suurimad õnnestumised personalitöös aastal 2020? 

Tänu sellele, et küsime oma inimestelt järjepidevalt, kuidas nad end tunnevad ja millist tuge vajavad, siis oleme suutnud väga operatiivselt tegutseda ning töötajate rahulolu ei ole hoolimata ümberkorraldustest ja paljudest muudatustest langenud.

Mida plaanite teha aastal 2021, et olla Eestis üks Top Tööandjatest?

2021. aastal pöörame enam tähelepanu psühhosotsiaalsetele ohtueguritele ning töötame selle nimel, et inimestel oleks jätkuvalt meie juures hea töötada, sest töö on ju elamust väärt.

Mis on need soovitused, mida annaksite neile ettevõtetele, kes soovivad olla oma valdkonnas ja tegevuspiirkonnas ihaldatud tööandjad? 

1) Kuula klienti – kuula töötajat. Ja seda mitte juhuslikult, vaid süsteemselt ja järjepidevalt.

2) Hajusad meeskonnad vajavad rohkem kommunikatsiooni – ükski infokild ei ole üleliia.

3) Rohkem on vähem – liiga palju erinevaid virtuaalseid keskkondi ja suhtluskanaleid ajab pea sassi ja kaotab fookust. Keskendu 1-2 kommunikatsiooni- ja infokanalile ja ka õpeta inimesi ise sealt infot hankima.

Anna ka Sina oma hääl ja räägi kaasa Top Tööandja 2021 valimisel: https://topemployer.ee.

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top