fbpx
CV.ee tööelublogi

Kuidas maksimeerida tööportaali kasu + praktiline tööleht

Kuidas maksimeerida tööportaali kasu + praktiline tööleht

*Praktiline tööleht* Sinu võimet meelitada parimaid kandidaate ja maksimeerida tööportaali kasu määrab tegelikult paika pandud detailne strateegia. Kasuta seda töölehte oma strateegia tõhusaks kohandamiseks nii aktiivsete kui ka passiivsete kandidaatide jaoks, maksimeerides oma ulatust ja kandidaatide arvu tööportaalides.

Erinevuste kokkuvõte:
Aktiivsed kandidaadid otsivad aktiivselt uusi võimalusi ja kandideerivad tõenäoliselt igapäevaselt uutele tööpakkumistel võttes kandideerimisotsuseid vastu kiiresti, eriti kui töökuulutused on selged ja arusaadavad.

Passiivsed kandidaadid ei otsi aktiivselt tööpakkumisi ning ei külasta tihti ka tööportaale, kuid neid võib mõjutada kandideerima atraktiivne ettevõtte kuvand, kasvuvõimalused ja isikupärastatud seotus peenema ja laiema reklaami kaudu erinevates kanalites

Töökuulutused ja tekst

Aktiivne
Üksikasjad ja selgus: Veendu, et töökuulutused oleksid üksikasjalikud, selged ja rõhutaksid peamisi kohustusi ja ootuseid.
Kaasamine: Kasuta köitvat ja atraktiivset keelt, et kiiresti tähelepanu köita.

Passiivne
Atraktiivsus: Huvi tekitamiseks keskendu ettevõtte kultuuri, kasvuvõimaluste ja hüvede tutvustamisele.
Lugude rääkimine: Kasuta lugude jutustamist, et kujundada pilt sellest, mida ettevõttes töötamine tähendab, et passiivsed kandidaatid kaaluksid muutust.

Märksõnad ja SEO optimeerimine

Aktiivne
Asjakohased märksõnad: Kasuta valdkonnaspetsiifilisi märksõnu, mida aktiivsed kandidaadid tõenäoliselt otsivad.
Ametinimetused: Otsingute nähtavuse suurendamiseks veendu, et ametinimetused oleksid standardsed ja äratuntavad.

Passiivne
Laiemad terminid: Lisa laiemaid termineid, mis võivad juhuslikult sirvijate tähelepanu köita.
Trendikad märksõnad: Kasuta trendikaid ja innovaatseid tööstuse termineid võib passiivseid kandidaate meelitada.

Kandidaadi kaasamine

Aktiivne
Kohene vastus: Anna kandideerimistele ja päringutele kiireid vastuseid, et hoida aktiivseid kandidaate kaasatuna.
Otsene suhtlus: Kasuta rollide arutamiseks otsesuhtlusmeetodeid nagu emailid ja telefonikõned.

Passiivne
Suhete loomine: Keskendu suhete loomisele tööportaalide võrgustiku ja sisuturunduskanalite kaudu.
Isikupärastatud teavitamine: Koosta isikupärastatud sõnumeid, mis rõhutavad, kuidas nende spetsiifilised oskused ja kogemused ühtivad potentsiaalse rolliga.

Sihitud töökuulutuste reklaamid

Aktiivne
Tööportaali reklaamid: Reklaami aktiivselt tööpakkumiste kohtadel, kus aktiivsed kandidaadid otsivad ka teisi kuulutusi.
Sagedus: Suurenda tööportaalides reklaamide sagedust ja nähtavust erinevate nähtavust tõstvate teenustega.

Passiivne
Sotsiaalmeedia: Kasuta konkreetselt sihitud reklaamide jaoks tööpakkumise sotsiaalmeedia teenuseid, et jõuda passiivsete kandidaatideni mujal internetis.
Sisuturundus: Kasuta tööportaalide sisuturunduse võimalusi (blogi, video, email), et positsioneerida ettevõte tööstusharu liidriks.

Praktiline tööleht

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top