Loe, kas sobiksid Fujitsu kasutajatoe agendiks

Loe, kas sobiksid kasutajatoe agendiks tasuvas IT sektoris

Fujitsu kasutajatoe agendi töö on turvaline keskkond õppimiseks. Selles rollis saad tehnilised teadmised, koostöö- ja suhtlemisoskused, et saavutada edu IT-sektoris või teha edukat karjääri ükskõik mis valdkonnas. Paljud kasutajatoe agendi tööülesanded ja protsessid on standardsed. Kuna iga ettevõtte protsessid, tarkvara ja oskused erinevad eelmistest, tuleb aga mõnikord hüpata pea ees vette.

Paljud IT-valdkonnas töötamisest unistavad inimesed ei tea, et kuigi head IT-teadmised on eelistatud, on olulisemaks pehmed oskused: tahe aidata, kannatlikkus, empaatia ja uudishimu. Hea agent teadvustab, et tema poole pöörduvad inimesed vajavad hädasti abi ja mõistmist. Nad on sattunud olukorda, kus peavad oma töö tähtajaks ära tegema, kuid on takerdunud tehnilistesse probleemidesse. Sel hetkel on klientide jaoks kõige olulisem probleemi kiire lahendamine.

Head IT-oskused tulevad kindlasti kasuks, kuid neid saab omandada ka juba tööl olles. Sisseelamise perioodil saad põhjalikud ja praktilised teadmised seadmete, tarkvara ning tüüpilisemate murede ja nende lahendamisviiside kohta. Pärast koolitust tööle asudes saad endale mentori, kes aitab sind alati, kui vajad abi.” Hanni Tomingas, Fujitsu värbamisspetsialist

”Paljusid alustavaid agente üllatab, et kui alguses ei oska, siis üsna kiiresti saab tunda end profina – ja see on väga hea tunne. Kliendid on suured äriettevõtted ning väga mõistlikud ja toredad inimesed! Üldiselt on nii, et kes Fujitsusse tuleb, see jääb väga pikaks ajaks. On ka neid, kes on vahepeal töötanud mujal ja siis tagasi tulevad. Paljud teevad arenguhüppeid ja liiguvad kõrgemale tasemele, kus on vastavalt ka kõrgem palk ja boonused.” – Fujitsu tiimi liige

Fujitsu Estonia on Jaapani päritolu rahvusvahelise IT-kontserni Fujitsu osa, mis on ka üks juhtivatest IT-teenuseid pakkuvatest ettevõtetest Eestis. Fujitsu Estonia kasutajatoe osakond on osa Fujitsu Soomest ja tunnistatud Põhjamaade parimaks kasutajatoe osakonnaks. Üheksas meeskonnas töötab ligi 200 inimest, kelle peamine eesmärk on toetada Põhjamaade suurettevõtete ja organisatsioonide töötajaid IT-alastes küsimustes ning lahendada nii lihtsamaid kui ka keerukamaid probleeme.

Räägid ladusalt soome keelt? Usud, et igale olukorrale leidub lahendus? Oled valmis alati uusi asju õppima? Sa ei karda eksida, küsida ja proovida? Kui jah, siis ootame sind kandideerima! Otsime Fujitsu kasutajatoe meeskonda uusi soome keelt kõnelevaid agente! Kliki siia, et vaadata tööpakkumist lähemalt.

Hanni Tomingas
Fujitsu värbamisspetsialist

Jaga postitust

Loe lisaks