fbpx
CV.ee tööelublogi

Maikuu Parim Värbamistegu auhinna võitja on Circle K Eesti AS

Maikuu Parim Värbamistegu auhinna võitja on Circle K Eesti AS 1

Me kõik teame, kui oluline on märgata ja tunnustada inimesi ning organisatsioone meie ümber. Parimad tegijad on eeskujuks meile kõigile ning aitavad viia Eesti värbamiskvaliteedi uuele tasemele. Seetõttu soovime oma tiimiga iga kuu välja anda CV.ee PARIM VÄRBAMISTEGU auhinna. Võitja valivad CV.ee värbamisspetsialistid eelneva kuu silmapaistva värbamisteo eest. Auhinna võib võita nii kuu parim värbaja, meeskond kui ka organisatsioon tervikuna. Maikuu PARIM VÄRBAMISTEGU auhinna on võitnud Circle K Eesti AS. 

Küsisime Circle K personaliosakonnalt, millised on nende väärtuspakkumised ning mida nad teevad selleks, et leida tööle just need inimesed, keda nad otsivad. Muidugi küsisime ka mida võidetud auhind neile tähendab.

Kirjeldage kampaanit lähemalt. Mis olid antud kampaania elluviimiseks vajalikud sammud? Jagage, milliseid värbamisnippe rakendasite.

Sel aastal alustasime Circle K kevadise suurema värbamiskampaaniaga üsna varakult, et enne suvehooaja algust võimalikult paljude potentsiaalsete töötajateni jõuda. Nii saime kindlad olla, et info Circle K-s töötamise kohta jõuab inimesteni juba enne suve algust ning püsime neil seetõttu paremini meeles.

Ettevalmistuse esimene etapp algas ettevõttes sees, kui panime paika Circle K värbamissõnumit edasi kandvad brändisaadikud. Värbamiskampaania eesmärk oli leida nii suveabilisi kui ka püsivaid töötajaid Circle K teenindusjaamadesse üle Eesti. Seega pidime kindlaks tegema, et kampaania kõnetab nii lühemaajalist suvetööd kui ka põhitööd otsivaid  inimesi. Sõnumi loomisel püüdsime jääda lihtsaks ja arusaadavaks, et sõnum oleks võimalikult konkreetne. Circle K värbamiskampaania koostamisel lähtusime eelkõige ettevõtte väärtustest, säilitades sealjuures läbipaistvuse. Just läbipaistvus ja avalik palganumbri  pakkumine mängiski kampaania edus suurt rolli. Lisaks veel muidugi värbamisspetsialistide kiire ning proaktiivne tegutsemine, et kandidaatide tulvaga toime tulla. Kandideerimise oleme teinud potentsiaalse kandidaadi jaoks ülilihtsaks – tuleb endast vaid märku anda ning meie värbamisspetsialistid võtavad inimesega ise ühendust.

 Mida teeb Circle K tööandja brändingu jaoks?

Circle K usub oma inimestesse, nende kogemustesse ja lugudesse. Oleme värbamiskampaaniates juba mitmeid aastaid kasutanud oma töötajaid, sest hästi hoitud töötajad on väga väärtuslikud ka uute kolleegide silmis. Lisaks on meie jaoks värbamisel väga hästi töötanud juba olemasolevate töötajate soovitused enda tuttavate näol.

Circle K on esimese töökogemusena väga hea hüppelaud oma karjääri alustavatele noortele, pakkudes põhjalikku väljaõpet ja vaheldusrikkaid tööülesandeid. Muidugi väärtustame väga ka ettevõttesisest arengut – suurem osa meie teenindusjaama juhatajatest ongi alustanud just klienditeenindajatena. Sel suvel teeme taaskord koostööd suvemalevaga, et võimaldada noortele esimene töökogemus abitöötajatena.

Keda te enda juurde tööle ootate? 

Circle K ootab tööle kõiki inimesi, keda kõnetab professionaalne klienditeenindus ning paindlik tööaeg. Pakume tööd nii lühiajaliselt kui pikemaks perioodiks, nii päevastes kui öistes vahetustes.  Abiteenindaja positsioonile saame edukalt värvata ka inimesi, kes ei räägi eesti keelt. Oleme abiteenindajatena edukalt värvanud ka Ukrainast saabunud sõjapõgenikke, kes saavad teenindusjaamades tegeleda toidu valmistamise, kauba väljapaneku ning müügisaali korrashoiuga.

Mida võidetud auhind Circle K tiimi jaoks tähendab?

Võidetud auhinna üle oleme kogu Circle K kollektiiviga väga uhked. Olla märgatud ning tunnustatud, eriti tänases väga tiheda konkurentsiga tööjõuturul, on suurepärane tagasiside meie tehtud töö kohta ning annab uut energiat edasi pingutada.

Jaga postitust

Loe lisaks

Scroll to Top