
Uuring: kui oluline on tööle kandideeriva inimese jaoks tagasiside?
Tööle kandideerides peavad inimesed tihti leppima sellega, et nende kandideerimisavaldus saab tagasiside isegi kuu pärast, kui üldse.
Tööle kandideerides peavad inimesed tihti leppima sellega, et nende kandideerimisavaldus saab tagasiside isegi kuu pärast, kui üldse.
Oled kindlasti kuulnud ütlust, et inimene, kes teeb mida armastab, ei tööta ühtki päeva. Selliseid mõtteteri on kuulnud meis enamik, kuid mingil põhjusel inimesed ei
CV-Online viis hiljuti töötajate seas läbi uuringu tööandja brändingu kohta. Teatavasti on turundus ja enese müük tänapäeval ka värbamises üha olulisemaks muutuv faktor. Seda eriti
Eesti tööturul on tekkinud veider olukord, kus maikuu lõpu seisuga oli Töötukassa andmetel veidi üle 6000 vaba töökoha ja üle 30 000 registreeritud töötu. Samuti
Instari 2019. aasta tööootuste uuringust selgub, et tööd otsivate inimeste jaoks on tööandja kohta informatsiooni otsimine oluline ning tihti ei ole ettevõtjad tegelikult teadlikud, kust
Eesti tööturul on tööjõupuudus. Sellest räägitakse meedias, seda teavad nii tööandjad kui ka töötajad ja tihti tuleb isegi hästi tasustatud töökohale inimest tikutulega taga otsida.
Suvesoe on tõenäoliselt kaugtöö kõrghooaeg. See on ühest küljes ideaalne tööviis, kui töö sisu seda lubab ning tööandja ja töötaja vahel on usaldus (mis peaks
Kotkas ei anna varblasele aru, miks ta nii kõrgel lendab Kui igal välja öeldud sõnal oleks hind, siis kui palju võiks maksta üks välja öeldud
Keegi meist ei tea täpselt, mida tulevik toob. Selge on see, et 21. sajandil alguse saanud tehnoloogiarevolutsioon toob endaga kaasa hulgaliselt muudatusi, millest paljud ootavad
Sotsiaalmeedia või õigemini sotsiaalse meedia kanalid on olnud inimeste eludes aastasadu. Täna seostatakse sotsiaalmeediat ennekõike arvutite ja mis seal salata Facebookiga, kuid see kõik on
Töösuhtes on tihti inimese jaoks kaks meeldejäävamat etappi tööle asumine ja töölt lahkumine. Kui tööle asudes on ärevus üldiselt tingitud uude keskkonda sulandumisest ja uuest
Perioodil 3.06 – 31.08 viib CV.ee läbi teravmeelselt ausat ja inspireerivat sotsiaalkampaaniat “Mina tean”. Kampaaniaga soovitakse panna Eesti inimesi mõtlema oma töö tähenduslikkuse peale, sest
See vast pole enam kellelegi uudis, et rääkides täna värbamisest, räägime me paratamatult ka turundusest. Need kaks, varasemalt üsna kauget valdkonda, on lähiaastatel kasvamas paljude
Lumehelbekesed ehk Z generatsioon on vallutamas tööturgu ja mis seal salata, nende töö tegemise motiivid ja käitumine on veidi teistsugune võrreldes nendega, kes on enne
Perioodil 20.03-30.04.2019 viis CV-Online läbi iga-aastast, üle-eestilist Top Tööandja uuringut. Loe, kes on 2019. aasta Top Tööandjad!
Tänane olukord tööturul paneb veidi pead vangutama, sest vana ei toimi, uut moodi ei oska ning vahepeal laiutab justkui sügav kanjonilaadne org, millest üle ei
Tänapäeva tööturul on juba ammu selgeks saanud, et heade töötajate meelitamiseks ja tööl hoidmiseks on lisaks palgale olulisel kohal ka kõiksugu tööandja poolt pakutavad hüved.
Tööportaal CV-Online viis märtsis 2019 tööandjate hulgas läbi küsitluse, et uurida tööandjate suhtumist töötajate valimisse soo ja vanuse kriteeriumite alusel. Aeg-ajalt on ikka tunda olnud
Kui varem võistlesid inimesed tööturul, et saada eelist konkureeriva kandidaadi ees, siis praegusel ajal võistlevad omavahel pigem tööandjad. Eesti töömaastikul on hetkeseisuga olukord, kus paljud
Perioodil 21.03-30.04.2019 viib CV-Online Estonia läbi iga-aastast, üle-eestilist TOP tööandja uuringut, millega uurime Eesti tööealise elanikkonna eelistusi tööandjate valikul “top of mind” põhimõttel. “Top of