
Top Tööandja 2021 SEB Pank: Tiitel on tõstnud kandidaatide kvaliteeti ja hulka
2021. aastal võitis SEB Pank ülekaalukalt Top Tööandja tiitli. Räägime lähemalt, millised on olnud suurimad väljakutsed ja õnnestumised.
2021. aastal võitis SEB Pank ülekaalukalt Top Tööandja tiitli. Räägime lähemalt, millised on olnud suurimad väljakutsed ja õnnestumised.
Kiirvärbamine – uus värbamisteenus, mille CV-Online äsja turule tõi. Uuri lähemalt ja võta pakkumine meie kogenud värbamisspetsialistidelt.
Töö ja pere tasakaalustamine ei ole kellelegi lihtne, kuid tööandja saab panustada perepoliitikate rajamisse, et sellele kaasa aidata.
Eesti on jõudnud kolmanda koroonalaine kriisi ning nakatumiste vähendamiseks suunatakse kontoritöötajad taas kaugtööle. Uuringud on näidanud, et kaugtööl kannatab ettevõtte kontekstis enim sisekommunikatsioon: väheneb vahetu suhtlus kolleegidega, inimesed on isoleeritud
Väide, et üks meeskond on ainult nii tugev, kui on tema kõige nõrgem lüli, vastab eriti tõele töises keskkonnas. Meil kõigil esineb häid ja kehvemaid päevi ja seetõttu on vahel
Kogenud juhid teavad, et tunnustamine on võluvits, millega luua positiivset töist atmosfääri ning süstida oma inimestesse motivatsiooni ja teotahet. Enamgi veel – see hoiab ja parandab inimeste vaimset tervist. Allpool
Tööandja maine kujundamisel on oluline jõuda oma sõnumitega õige sihtrühmani. Kogenud töötajate hulgas läbi viidud uuringust selgub, et tööandja kohta teabe hankimisel on kõige tähtsamaks infokanaliks ettevõtte koduleht, mida pidas
Tehnoloogiliste ja sotsiaalmajanduslike muutuste taustal ning sellest tulenevatest nihetest tööelus on hakatud rääkima tuleviku tööst. Üks osa tuleviku tööst on uute töövormide kasutamine, mis erinevad traditsioonilisest töösuhtest. Need töövormid võimaldavad
Tüüpilise tööintervjuu ajal käsitletakse kandideerija eelnevaid kogemusi, tugevusi ja eesmärke. Kandidaadi loovuse ja kriitilise mõtlemise hindamiseks on vaja käiku lasta aga juba kavalamad nipid. Selles artiklis toome esile 7 kastist
Ootused kogenud töötajatele ja ka töötajate endi väärtused on muutunud ja ümber kujunenud. Selleks, et omada tulevaste töötajate näol häid kogenud spetsialiste, on organisatsioonidel vaja töötajate ootusi ja väärtushinnanguid mõista.
Praegune tööturg on kandidaadikeskne, mis sunnib tööandjaid otsima erinevaid lahendusi nõudluse rahuldamiseks.
Vajate meeskonda professionaale, kes ise ei kipu aktiivselt kandideerima või tahate värvata saladuskatte all? Tavapärane töökuulutuse avaldamine siin ei aita, küll aga on heaks valikuks sihtotsingu kasutamine. Kuidas see käib
Värbamisprotsessi tagasisidestamine on oluline positiivse maine ja mulje loomisel, kuid ka kandidaadi tarbimisotsuste kujunemisel.
Ettevõtte bränding on osa mainekujundusest, mille üheks eesmärgiks on olemasolevate töötajate hoidmine ning uute leidmine. Ühtlasi on brändingu eesmärgiks teadlik kommunikatsioon tööotsijatele, milles ettevõtte esitleb oma eeliseid ja omapära tööandjana.
Hariduse, tööelu ja elukestva õppe vaheline lõhe on kasvamas. Süveneb kvalifitseeritud tööjõu puudus, sealhulgas mitmete valdkondade kõrgharidusega spetsialistide (näiteks arstide, õpetajate, inseneride, IT-spetsialistide) puudus. Tuleviku tööturg on oma olemuselt praegusest
Mida saaksid nii tööotsijad kui tööandjad paremini teha, et soovitud tulemus saavutada, arutlevad Äripäeva raadiosaates CV-Online’i (CV.ee) värbamisjuht Kaire Kleesment ja projektijuht Marii Männiste. Muuhulgas saab saates vastuse küsimustele, mida
Noor talent vajab meelitamist ja ettevõtted peavad kasutama kõiki käeulatuses olevaid tööriistu ja lahendusi, et lühendada värbamisprotsessi, palgata kiiremini ning pakkuda sealjuures positiivsemat värbamiskogemust. Värbamist peetakse personalijuhtimises kõige olulisemaks funktsiooniks.
Värbamisprotsessi eesmärgiks on minimaalse kuluga kvalifitseeritud töötaja leida, kes rahuldaks organisatsiooni ja kollektiivi vajadusi. Värbamise ja õigete inimeste leidmise viisid on aga ajas muutuvad ja ei seisne enam ametikoha täitmisest
On ilmne, et organisatsiooni strateegia ja inimressursi juhtimispraktikate vahel on seos. Inimressursi juhtimise strateegia mitte ainult ei tulene ettevõtte äristrateegilisest suunitlusest, vaid annab sinna ka oma sisendi. Seetõttu peaks strateegilises
Mis on alternatiivsed lahendused tööturul töötajate leidmiseks ehk käsitleme värbamisteenuse kasutamise eelised ettevõttes.