
6 soovitust virtuaalseteks jõulupidudeks
Paljud ettevõtted jätavad praegusel ajal meeskonnaüritused tahaplaanile, kuigi neid on võimalik korraldada ka virtuaalselt. Jõulud on ühtne koosolemise aeg, kuid distantsilt töötajatel võib olla raskusi

Paljud ettevõtted jätavad praegusel ajal meeskonnaüritused tahaplaanile, kuigi neid on võimalik korraldada ka virtuaalselt. Jõulud on ühtne koosolemise aeg, kuid distantsilt töötajatel võib olla raskusi

Kujutage ette, et lisasite CV.ee portaali põneva töökuulutuse suurepärases ettevõttes. Olite kindlad, et kuu ajaga meelitab kuulutus vaba positsiooni täitmiseks rohkem kui piisavalt kandidaate. Nii

Igal aastal valitakse erinevate konkursside ja uuringute toel välja parimad tööandjad Eestis. Võib öelda, et Top Tööandjaks ei saada niisama – parimate tööandjate taga on

Õigete inimeste leidmine on alustava ettevõtte jaoks ülioluline. Loe, millised on tüüpilised värbamisvead ja kuidas teha õigeid valikuid.

Töökeskkond mängib suurt rolli meie heaolu kujundamisel töökohal. Seepärast on oluline, et töökeskkond toetaks meid.

2021. aastal võitis SEB Pank ülekaalukalt Top Tööandja tiitli. Räägime lähemalt, millised on olnud suurimad väljakutsed ja õnnestumised.

Kiirvärbamine – uus värbamisteenus, mille CV-Online äsja turule tõi. Uuri lähemalt ja võta pakkumine meie kogenud värbamisspetsialistidelt.

Töö ja pere tasakaalustamine ei ole kellelegi lihtne, kuid tööandja saab panustada perepoliitikate rajamisse, et sellele kaasa aidata.

Eesti on jõudnud kolmanda koroonalaine kriisi ning nakatumiste vähendamiseks suunatakse kontoritöötajad taas kaugtööle. Uuringud on näidanud, et kaugtööl kannatab ettevõtte kontekstis enim sisekommunikatsioon: väheneb vahetu

Väide, et üks meeskond on ainult nii tugev, kui on tema kõige nõrgem lüli, vastab eriti tõele töises keskkonnas. Meil kõigil esineb häid ja kehvemaid

Kogenud juhid teavad, et tunnustamine on võluvits, millega luua positiivset töist atmosfääri ning süstida oma inimestesse motivatsiooni ja teotahet. Enamgi veel – see hoiab ja

Tööandja maine kujundamisel on oluline jõuda oma sõnumitega õige sihtrühmani. Kogenud töötajate hulgas läbi viidud uuringust selgub, et tööandja kohta teabe hankimisel on kõige tähtsamaks

Tehnoloogiliste ja sotsiaalmajanduslike muutuste taustal ning sellest tulenevatest nihetest tööelus on hakatud rääkima tuleviku tööst. Üks osa tuleviku tööst on uute töövormide kasutamine, mis erinevad

Tüüpilise tööintervjuu ajal käsitletakse kandideerija eelnevaid kogemusi, tugevusi ja eesmärke. Kandidaadi loovuse ja kriitilise mõtlemise hindamiseks on vaja käiku lasta aga juba kavalamad nipid. Selles

Ootused kogenud töötajatele ja ka töötajate endi väärtused on muutunud ja ümber kujunenud. Selleks, et omada tulevaste töötajate näol häid kogenud spetsialiste, on organisatsioonidel vaja

Praegune tööturg on kandidaadikeskne, mis sunnib tööandjaid otsima erinevaid lahendusi nõudluse rahuldamiseks.

Vajate meeskonda professionaale, kes ise ei kipu aktiivselt kandideerima või tahate värvata saladuskatte all? Tavapärane töökuulutuse avaldamine siin ei aita, küll aga on heaks valikuks

Värbamisprotsessi tagasisidestamine on oluline positiivse maine ja mulje loomisel, kuid ka kandidaadi tarbimisotsuste kujunemisel.

Ettevõtte bränding on osa mainekujundusest, mille üheks eesmärgiks on olemasolevate töötajate hoidmine ning uute leidmine. Ühtlasi on brändingu eesmärgiks teadlik kommunikatsioon tööotsijatele, milles ettevõtte esitleb

Hariduse, tööelu ja elukestva õppe vaheline lõhe on kasvamas. Süveneb kvalifitseeritud tööjõu puudus, sealhulgas mitmete valdkondade kõrgharidusega spetsialistide (näiteks arstide, õpetajate, inseneride, IT-spetsialistide) puudus. Tuleviku