
Kogenud töötaja ootused tööandjale
Ootused kogenud töötajatele ja ka töötajate endi väärtused on muutunud ja ümber kujunenud. Selleks, et omada tulevaste töötajate näol häid kogenud spetsialiste, on organisatsioonidel vaja

Ootused kogenud töötajatele ja ka töötajate endi väärtused on muutunud ja ümber kujunenud. Selleks, et omada tulevaste töötajate näol häid kogenud spetsialiste, on organisatsioonidel vaja

Praegune tööturg on kandidaadikeskne, mis sunnib tööandjaid otsima erinevaid lahendusi nõudluse rahuldamiseks.

Vajate meeskonda professionaale, kes ise ei kipu aktiivselt kandideerima või tahate värvata saladuskatte all? Tavapärane töökuulutuse avaldamine siin ei aita, küll aga on heaks valikuks

Värbamisprotsessi tagasisidestamine on oluline positiivse maine ja mulje loomisel, kuid ka kandidaadi tarbimisotsuste kujunemisel.

Ettevõtte bränding on osa mainekujundusest, mille üheks eesmärgiks on olemasolevate töötajate hoidmine ning uute leidmine. Ühtlasi on brändingu eesmärgiks teadlik kommunikatsioon tööotsijatele, milles ettevõtte esitleb

Hariduse, tööelu ja elukestva õppe vaheline lõhe on kasvamas. Süveneb kvalifitseeritud tööjõu puudus, sealhulgas mitmete valdkondade kõrgharidusega spetsialistide (näiteks arstide, õpetajate, inseneride, IT-spetsialistide) puudus. Tuleviku

Mida saaksid nii tööotsijad kui tööandjad paremini teha, et soovitud tulemus saavutada, arutlevad Äripäeva raadiosaates CV-Online’i (CV.ee) värbamisjuht Kaire Kleesment ja projektijuht Marii Männiste. Muuhulgas

Noor talent vajab meelitamist ja ettevõtted peavad kasutama kõiki käeulatuses olevaid tööriistu ja lahendusi, et lühendada värbamisprotsessi, palgata kiiremini ning pakkuda sealjuures positiivsemat värbamiskogemust. Värbamist

Värbamisprotsessi eesmärgiks on minimaalse kuluga kvalifitseeritud töötaja leida, kes rahuldaks organisatsiooni ja kollektiivi vajadusi. Värbamise ja õigete inimeste leidmise viisid on aga ajas muutuvad ja

On ilmne, et organisatsiooni strateegia ja inimressursi juhtimispraktikate vahel on seos. Inimressursi juhtimise strateegia mitte ainult ei tulene ettevõtte äristrateegilisest suunitlusest, vaid annab sinna ka

Mis on alternatiivsed lahendused tööturul töötajate leidmiseks ehk käsitleme värbamisteenuse kasutamise eelised ettevõttes.

Otsite uut töötajat ja soovite leida võimalikult palju sobivaid kandidaate? Töökuulutus sotsiaalmeedias võib olla sobiv kanal täiendavate silmapaarideni jõudmiseks.

Ettevõtted on aru saanud, et inimressurss on edu jaoks oluline sisend ning kasutusele on võetud uusi strateegiaid, et olla tööjõuturul atraktiivne. Sõda talentide pärast on

Personaliotsing on aeganõudev tegevus, mille jaoks on raske aega leida. Loe, kuidas värbamisprotsess 100% ulatuses ära organiseerida.

CV-Online/CV.ee uuris juulis töötajate suhtumist COVID-19 vastasesse vaktsineerimisse, inimeste ootusi tööandjale ja hoiakuid vaktsineerimisele töökeskkonnas. Uuringust selgus, et töötajad ootavad tööandja tuge ja eeskuju, aga

CV.ee meeskond on kokku kogunud nõuanded ja soovitused, kuidas töötajaid ettevõttes hoida ning töörahulolu saavutada.

Mitmed töötajaterohked valdkonnad nagu turism, hotellindus, toitlustus ja ka meelelahutus olid koroonakriisi tõttu sunnitud tegema suuri koondamisi. Loobuti paljudest professionaalidest, personal vähendati miinimumini. Nüüd

Kui veel aasta aega tagasi oli kodukontorist töötamine paljude jaoks uudne ja harjumatu kogemus, siis hetkel oleme teises seisus – inimesed on harjunud kaugtööd tegema

Sügisesse prognoositakse tööpakkumiste ja kandideerimiste kiiret tõusu. Kuidas hoida töötajaid lahkumast?

85% inimestest otsib hetkel tööd või oleks valmis hea pakkumise korral töökohta vahetama. Mille põhjal töötaja otsustab, kas kandideerida?